Tuesday, May 21, 2013

Balti MV

Nädalavahetusel võistlesin baltikatel. Olukord tundub üsna nukker siiski. Või oli see tingitud kuumast ilmast? Pühapäeval läks natuke paremini.

Tavarada. Algus läks enam-vähem, pika etapi oleks saanud paremini lahendada, punkti piirkonnas tuli esimene suurem viga. Ei eristanud rohelise ja valge metsa piiri ära, suht kahtlane oli mu arust see seal, ehk oli kuumus pähe hakanud juba. +2' etapi peale kokku

7.punkt- kõik klappis kui tee pealt sisse pöörasin, ületasin mingi lageda, kuid see küll see polnud, mis kaardil ning seejärel ei saanud enam midagi aru. Nägin orvandit, kus punkt asus, aga see tundus hoopis teistsugune, mis kaardil(nähtavus). Ilmselt oli 5m joonel ka oma käsi mängus. Jooksin tee peale, panin eemalt paistva teeristi järgi paika ja läksin sama teed tagasi... +2'10''

10.punkt- tundub, et mulle meeldib S'i joosta. Etapi algus valesti lahendatud. Lõpuks ka kauaoodatud joogipunkt. Ja siis juhtus täielik lollus... ISOPUMMI. Raiesmiku ääres liikudes tundus mulle, et liigun ikka raiesmikust veits kaugemal. Raiesmiku poole ma muidugi ei vaadanud, ja ka siis mitte kui teed ületasin. Suunda ka vist ei vaadanud. Ühesõnaga kõik oli kontrolli alt väljas. Üritasin vaid näha valget metsa, mis kõlvikuga ümbritsetud (loogiliselt on see ju kõrgem mets). Seda ma aga ei näinud. Kuumus oli ikka täiega pähe hakanud... +3'

16.punkt- etapi keskel ei leidnud enam oma asukohta ja läksin üldsuunaga. Valesti muidugi. Eemal nägin mingit raiesmikku, lootes, et see on see õige. Liikusin veits edasi, siis nägin juba teed ja oli kohe selge kus asun. +1'20''

18.punkt- üle soo -5'' jess..!!
Kaart
Seekord siis sedamoodi. Oli raske, põhiliselt kuumuse tõttu. Kohati oli raske maastikku ja kaarti sobitada ja järgnesid vead. Ja mõned lollused vist kuumusest.

Teade. Pärast 2.punkti kahte lätlast enam ei näinud. Tehniliselt muidu hea sooritus. Alates 7. punktist vedasin kahte leedukat kuni lõpuni. Lõpu tõusul aga pigistasin kõik mahlad välja ja nende ees ma ka lõpetasin, kuid kahjuks kahe lätlase järel 1'30'' kaotusega.
Kaart
Foto:Andy Karjus


No comments:

Post a Comment