Sunday, April 21, 2013

Jüriöö

Eile õhtul sai jalg joonele pandud koos teiste ässadega Jüriöö jooksul. Tuleb tunnistada, et Lauri ja Mihkli tempo hakkas enne vaatepunkti üle jõu käima. Sellegi poolest tegin üsna hea jooksu. Võib rahule jääda.
Teeb siis väikse analüüsi.

Kaart

S-1 Läksin vedama. Tempo oli paras, punnima polnud mõtet hakata. Kohe nägin õige variandi ära. Punkt paistis kaugele vastu, polnud probleemi.
1-2 Probleeme polnud, loe ainult kaarti
2-3 Punktist väljudes lugesin ennast vasakpoolsel rajal olevat. Tegelikkuses jooksime parempoolsel ja sellel järgneski väike viga. Esimesed said eest ära.
3-4 Liidrid tegid sellega viga ning sain nad kätte. Punkti nägin juba väikese teeraja pealt.
4-5 Nägin kuidas teised ees pöörasid liiga vara paremale lageda peal, ise lähenesin punktile lageda lõpus olevalt teerajalt ja sain punkti enne teisi kätte.
5-6 Sinna punkti oli parempoolne variant õige. Tempo pandi peale, hoidsin hammastega kinni.
6-7 Jälle jooksukas, esimesed hakkasid vaikselt eest ära liikuma.
7-8 Punktist väljudes tänava peal küsis Aadli, mis punkti me just võtsime ning järgmisel hetkel liikus ta juba samas suunas tagasi. Lauri, Mihkel ja Veiko olid ca. 40-50 m eespool. Tunne oli juba selline, et nendega läheb raskeks. Pingutasin siiski. Selja taha vaadates ei näinud kedagi lähenemas. Enne punkti võtmist nägin ära, mis variandi eespool jooksjad võtsid vaatepunkti.
8-9 Kaarti vaatamata panin jooksin samas suunas, kuhu eesliikujadki. Lihtne
9-10 Pärast vaatepunkti tõusu peal hakkas surm õla peale koputama. Suusahüppetorni juures võtsin rahulikult, et punktist mitte mööda joosta.
10-11 Tee peale, seal nägin kuidas liidrid 11. punktist välja tulid. Vahe oli kärisema hakanud. Võtsin eesmärgiks tagumisi mitte järgi lasta.
11-12 Lihtne, nägin eesliikujate variandi ära ja läksin sama teed.
12-13 Nägin ühte varianti, randa ja sealt järve ääres olevat rada mööda kuni aiaväravani ja sealt nõlva mööda punkti. Rannas nägin kuidas liidrid üleval tänava peal liikusid. Viskasin pilgu kaardile ja nägin selle variandi ka ära. Samas järve ääres oli kehv joosta, kuna teerada oli veits lumine.
13-14 Alla teeraja peale. Kohe ei saanud aru, mis objektil punkt asub, arvasin, et mingi nina taoline asi. Natuke kobistasin seal, õnneks nägin punkti ära.
14-15 Võtsin sellise variandi. Punkti ka kohe ei näinud. Variandiga kaotasin u. 20 sek ja punktiga kobistasin kuskil 10 seki. Pärast kaarti vaadates nägin alles, et otse oli ikka oluliselt kiirem.
15-16 Punktist välja joostes magasin ühe teeraja maha ja nägin all tiiki. Hoidsin vasakule ja jõudsin hajutuspunkti. Eemal oli tänavat näha ja liikusin vasakule, varsti nägin ka punkti.
16-17 Olin juba suht kottis. Kaldusin metsas paremale, õnneks sain aru, et olin nõlva all ja pean üles ronima.
17-18 Punnitamine
18-19 Punnitamine
19-F Punnitamine
Foto: Dace Buža

Üldjoontes jään jooksuga rahule. Mõned väiksemad apsakad olid, ei midagi hullu. Pärast vaatekat hakkas raske, aga pingutasin lõpuni. Eelmise aasta 5nda koha vahetasin välja 3nda koha vastu.
Järgmine nädal Soomes Finnspring!

Eraldi peaks mainima SK100 taset. Nende telk teeb paljudele Soome klubidelegi, kes Tiomiladel ja Jukolatel telkides passivad, silmad ette! Respekt !